Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Se framåt...

Publicerad 2009-08-26 00:35:14 i Allmänt,





 I framtiden finns allt...se framåt och njut av livet men lev här och nu.

Du vet inte när det tar slut så lev som om var dag var den sista.

Umgås med goda vänner, som verkligen är dina vänner.
Förspill inte tid på dem som bara strular.

Det finns så mycket fint där ute i vår värld att upptäcka.
Därför finns det inte någon anledning att
förspilla tiden på det eller dem som inte känns bra.

Känn in i ditt hjärta, känns något fel så ändra kurs.

Hur som helst så blir det rätt väg till slut om det är
meningen att det ska bli den vägen.

Ångra inget du gjort, du gjorde det av någon orsak.
Det valet var rätt då...glöm aldrig det.

Döm ingen, dem gör också sina val...



Lev i lyckan och ljuset och tillåt dig vara lycklig,
även bara för att vädret är fint eller du har hört en fin låt på radion.
Du har hört den... och du har upplevt vädret....
Det finns dem som inte får uppleva det.





Var rädd om dig!!!
Kram
Marie


Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-08-26 08:22:17

Hej Gumman! Tack för din varma kommentar och den hjälper mig så mkt i detta jobbiga som är nu.



Vet inte vad som händer eller varför? känner bara att allt rasar för mig och önskar någon kunna dra upp mig och göra så allt blir bra igen.



Jag vill klara allt själv , jag vill verka som den starka , som den duktiga tjejen som orkar och som är STARK i allt. Men just nu finns inte den personen utan hon har tagits över av dom svaga.



Jag hoppas jag kan hitta tillbaka min kraft och att jag kan hitta mitt JAG igen och klara mig i genom allt för jag vet som du skrev jag - KAN KLARA DETTA OCH VARA EN EMMA SOM KAN och den personen ska jag hitta och jobba för. Jag vägrar något gå i mot mig.



Ta hand om dig gumman!



Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela