Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

ont

Publicerad 2009-12-29 21:32:03 i Allmänt,




I dag har jag sådär j...la ont igen.
Blir tokig och väldigt irriterad på det mesta.
Kanske är det dax att gå och lägga sig...

Jag orkar inte alltid hålla humöret uppe,
tyvärr skulle jag vilja säga, men jag har inte orken bara...

Tror jag är bosatt i fel land... Här är ju just nu kallt, grått och rått.
Tidigare har jag sagt född i fel land
men jag skulle ju faktistk kunna ta mig i kragen och flytta till
ett land som är varmare. Är väl feg antagligen...




Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2009-12-29 23:24:23

Vi har jobbiga stunder, vi har bra stunder det är det som är livet. Hade vi inte haft de dåliga stunderna hade vi aldrig uppskattat de bra. Men ibland får vi bara tycka gräsligt synd om oss själva.....för att en stund senare spotta i nävarna och ta nya tag! Det är inte större utmaning att flytta utomlands än att flytta till Gävle....KÖR!!! Vi lever bara 1 gång!!! ;-) Styrkekramar i massor!!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-12-30 19:25:09

Jag vet Pia! Men om jag lämnar landet så ger jag upp för mycket av mitt arbete. Men vad är det som säger att man inte kan bo på båda ställena numer?

Kanske blir det så en dag...

Tack för dina ord.

Kram tillbaka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela