Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Det blir en krona

Publicerad 2009-05-30 22:58:16 i Allmänt,

Japp, det blir en krona.
Men positivt är att jag slipper rotfylla tanden, för rötterna är superfina:-)

Hur glad är jag på en skala?..................
Japp, jätteglad!!!!!




Kinafest

Min flicka skulle var bjuden på tjejfest hos sin kompis i går.
Temat var Kinesiskt.
Sydde en kimono till henne utan mönster.
Fick hitta på lite, men resultatet blev jag nöjd med.






Det tog några dagar med knåpande och så, men klar blev den.





Nu har det kommit sömnglitter i mina ögon igen,
då är det dax att gå och knoppa sig.
Har varit några tuffa dagar med mycket jobb, planerande och sömnad.




Var rädd om dig!!!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela