Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

...kommer sällan ensamt.

Publicerad 2009-05-27 20:36:08 i Allmänt,

Det brukar ju vara så att det följs åt tre och tre.




Tanden fick jag lagat av min jättegoa tandläkare. Gratis dessutom, supersnällt tycker jag!!!



Men i dag var det dax igen att tappa plomben, så nu blir det rotfyllning och krona och det blir inte billigt.
Har bitit sönder ena tandväggen så det går inte att fästa en plomb där,
därför måste dem rotfylla och sen sätta krona över.
OM JAG NU FATTAT RÄTT!!!!

Visningen blev inställd i kväll lika sent som alla andra gånger det blivit avbokat, supertrist!!!

Jobbet jag sökt fick jag inte heller.
Känner mig visserligen nöjd med att bli utvald och att
komma på intervju bland de 10 av 600 sökande.
Alla 600 kan ju inte dela på två helgextraplatser.

Men det är klar att allt ska komma samtidigt....
och tre åt gången...

Min roliga vecka har också börjat i dag....lagom skoj.

Men återigen.... det kunde varit värre.
Nu slipper jag ju ha den första "värsta dagen" i morgon
då jag ska stå på Skånemässan och vara superallert :-)

Tandläkaren kunde dessutom ta emot mig i morgon bitti
och visningar det fixar jag någon ny....liksom jobb. De fixar sig också på något sätt.
Kunde ev bli behovsanställd där också, men det fick dem återkomma med.



The greatest beauty on earth
is found in the hearts of those who love.





SÅ ÄLSKA VÄRLDEN.


Var rädd om dig!!!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela