Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Mariette

Publicerad 2009-11-27 13:36:35 i Allmänt,



Jag håller tummarna för att Mariette stannar kvar och till
sist vinner hela Idol 2009.

Dem är otroligt duktiga alla finalister och konkurensen är och har
varit otroligt stor bland alla dem som stack ut lite extra.

Det är svårt att hitta en favorit från början, man har först några stycken som man gillar och sen
efterhand förminskas dem och till slut så har man  kommit fram till resultatet.

Jag har för flera program sedan kommit fram till att Mariette
är min favorit bland dem som är kvar.

Hon har en stark stabil röst och vinner hon inte Idol så är hon en
vinnare ändå, för hon kommer att komma vidare genom att
hon är just den hon är.
Hennes lugn smittar av sig.



Var rädd om dig
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela