Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Solen tittade fram i dag

Publicerad 2009-11-20 18:12:24 i Allmänt,


Jag och Busan tog en lång promenad i rask takt på lite mer än en timme i dag.
Det var så mysigt när solen sken på vår jord, tänk vad jag saknat den:-)

Stormen gjorde vad den kunde med att förstöra i förrgår.
Vår studsmatta som var förankrad med flera plintar blåste över häcken och
var nära på att landa på vår grannes två bilar.
Pust... hade inte varit roligt.

Busan gillade också promenaden och njöt fullständigt
förutom när hon ska fotograferas:-)



Hon tittade på alla håll förrutom på mig, men till slut... något ansträngt:-)

Har känt mig aningen låg i dag, men jag har mycket framför mig som tynger...
... så är ju livet i omgångar.

Det som inte dödar det härdar, säger man ju.

Får väl hoppas att man blir härdad då...:-)




"Den som har brått att leva dör snart nog"


"Livet är som en golfboll: först får man en massa hårda slag
och till sist hamnar man i en grop i marken"


" Man ska mena allt det man säger,
men man behöver inte säga allt det man menar"




Var rädd om dig!!!
Många kramar
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela