Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Patrick Swayze död

Publicerad 2009-09-15 22:40:29 i Allmänt,



Patrick Swayze är död... endast 57 år...
blev han...


Några av hans filmer...

1983
– The outsiders
1986 – Youngblood
1987 – Dirty Dancing
1990 – Ghost
1991 – Point Break – dödens utmanare
1992 – Glädjens stad
1998 – Black Dog
2001 – Donnie Darko
2003 – One Last Dance
2004 – Dirty Dancing 2
2005 – Keeping Mum
2009 – The Beast


 Första gången jag såg patrick i Nord och Syd så blev jag "kär",
där  fångade han mitt hjärta och jag tyckte att han var sååååå snygg.
Jag satt framför tvn så fort det var Nord och Syd på den tiden.
Nu är det många år sedan och "kärleken" har bleknat betydligt,
eftersom min man har fått den kärleken istället...:-)

Jag har givetvis sett Dirty Dancing mer än en gång:-) som så många andra
och jag tycker att han var oerhört duktig skådespelare och väldigt trevlig att titta på.
Han dansade väldigt bra men med en mamma som är danslärare,
så kan det väl inte bli bättre.

Ghost är också en film jag sett mer än en gång.




Du har fått frid nu.

Rest In Peace!



Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Publicerad 2009-09-17 00:47:49

Sv; Ja, det är verkligen fruktansvärt sorgligt att han inte vann över cancern.. :(



Puss

Postat av: heebs

Publicerad 2009-09-18 01:39:13

han var grym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela