Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Biverkning av svininfluensavaccinet ???

Publicerad 2010-08-25 07:36:30 i Allmänt,

Sydsvenskan skriver i dag onsdag den 25 augusti 2010

"Läkemedelsverket undersöker om det finns ett samband mellan personer som
insjuknat i sömnsjuka och svininfluensavaccinet Pandemrix. Verket har tagit emot
sex anmälningar från sjukvården om narkosepsi
som en misstänkt biverkning av vaccinet.
I finland beslutade häsovårdsmyndighetena i går att tills vidare stoppa
alla vaccinationer mot svininfluensa sedan neurologer slagit larm om att
ovaligt många barn drabbats av sömnsjuka.
Totalt rör det sig om minst femton misstänka fall.
Narkolepsi är en ovanlig sjukdom som innebär at man tappar
kontrollen över muskler och somnar i olika situationer.
De sex misstänkta fallen i Sverige gäller barn och ungdomar"

Jag tycker synd om alla dessa föräldrar som kände sig tvingade att ta Vaccinet
på sina barn och sig själv.
Vilken hetsjakt det var och vilken beslutsångest vi hade.
Vilket dåligt samvete man skulle ha om man inte tog sprutan
för då kunde alla andras barn bli smittade.....





Var rädd om dig
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela