Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Helt slut...

Publicerad 2010-02-28 23:43:20 i Allmänt,




Jag är trött och har säkert tagit på mig mer än jag borde...
Känns som om allt bara hopar sig ibland.
Tackade nej till babysimsjobbet för jag orkar inte just nu med den planeringen också.
Inte babysimmet utan simskolan... suck!!!
Vet inte om jag egentligen vill jobba med detta längre.
Men det får väl tiden utvisa, om det blir fler kurser.

Har jobbat flera dagar denna vecka och är igång nu i helgen också.
Det är jätteskoj men ibland känns det som om jag har tappat
min planeringskalender helt åt alla andra och inte har någon tid till mig själv.

Jag ska börja sätta upp dagar då jag har tid för mig och familjen.
Tänk att man måste planera in det.
Men så är det med mitt arbete, folk kan ringa när som helst.
Det är jätteskoj, men det blir liksom avbrott och man blir störd då
telefonen ringer en fredagskväll kl. 20,30.

Men jag har inbokat en resa till Gävle nu snart och då ska jag bara koppla
av tillsammans med min flicka och min väninnas familj.
Det ska bli så mysigt:-)
Förhoppningsvis har inte snön försvunnit där ännu!
Vår snö har nästan försvunnit.
I alla fall är den smutsig och tråkig nu.

Just nu känner jag mig också tråkig, trött och sum...


Var rädd om dig!!!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela