Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

underbar dag

Publicerad 2010-01-26 19:31:16 i Allmänt,



Vilken underbar dag!!!

Satt uppe i natt och fick rensat undan en del arbete som pockade
på uppmärksamhet, gick och la mig 02,30 men gick ändå
upp kl. 07,00 igen... jäsp!!!
Nu är jag trött, det blir en tidig kväll för mig.

I dag har jag rensat i klädkammaren och sorterat allt vårt pyssel
och kastat massor med onödiga pysselsaker och det blev plats över....:-)

Vädret är kallt -11 grader och solen skiner, men Busan
vill inte vara ute ändå. Hon går ut och gör sina behov och sen bär det
iväg mot huset igen:-)

Det känns som om en eller två stenar har släppts och det
känns så skönt, det känns befriande.

Jag säger det igen, vilken underbar dag!!!






"Glädje är själens hälsa"


"Äger du för mycket, ge av ditt överflöd, Äger du för lite ge av ditt hjärta"


"Även ett högt torn börjar vid marken"




Var rädd om dig!!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela