Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Helt slut...

Publicerad 2010-07-17 12:12:10 i Allmänt,





Är helt slut efter två dagar på Sjöbo Marknad. 
 Det är dock tuffa pass med att stå
där 12 timmar ena dagen och 14 andra.

Jobbet är ju inte slut när man kör därifrån utan sen väntar mer arbete när man kommer hem.

Men såååå skoj vi hade, Kerstin!!!
Tack för dessa dagar:-)

I dag ska jag bara vara.....Blir lite i trädgården, lite inne, lite tvätt och sen kvällen hemma hos goda vänner. Bättre kan det inte bli :-)

Sköt om dig och var rädd om dig!




LÅT HJÄRTAT VARA MED, DÅ BLIR DET HELT RÄTT!!!


Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela