Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Vissa...

Publicerad 2010-03-30 09:03:10 i Allmänt,








Vissa människor kommer och vissa människor går

Några personer försvinner och några personer består

Hela tiden fylls potten på med olika individer

Nu ska du bara ta reda på i dessa tider

Vilka vänner som är en vän för ditt liv

Var nu inte så naiv

Dem andra kan du släppa att ta sitt kliv

ut till deras nya liv.

Utan dig och utan dina värderingar

Dem får ta och jobba på sina blockeringar

Njut av att omge dig med riktiga vänner

Och dem du trivs med och verkligen känner

Livet får helt plötsligt en annan mening

och med det kommer det en rening

utav din själ och ditt dåliga samvete

men med det ett helt annat samarbete

Njut av livet... det är alldeles för kort

för att bara helt skoninslöst slarvas bort



skrivet av mig
i dag




Var rädd om dig!!!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela