Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Hektisk vecka

Publicerad 2011-12-29 10:11:15 i Allmänt,



Man får väl antagligen skylla sig själv, när man planerar inför denna vecka:)
Men det finns inte så många andra alternativ...
än att gilla läget och hålla stressen borta.
Jag tycker nog att Vi har lyckats ganska bra, trots allt.
Men allt blir ju till vad man gör det...:)
Man behöver ju inte göra allt så märkvärdigt, det viktigaste är ju att man umgås med nära och kära.

Först julen här hemma tillsammans med min underbara man och fantastiska barn. Som gäster kom Svärmor och min pappa tillsammans med Ann-Marie. Vi hade en supermysig julafton och vi umgicks länge. Jag tror också att dem inte riktigt ville att kvällen skulle ta slut.

Sen min födelsedag i tisdags som gästades av min goa bor Jonas och hans fina familj och min fina väninna Michaela.
Varje år envisas ni med att komma och det är lika skoj varje gång:)

och
sist men inte minst återstår nu Nyårsafton här hemma tillsammans med min superdupergoa väninna Maria och hennes fina barn. Tyvärr så kan inte hennes man vara med för han arbetar. Men så är det ju, någon måste hålla ställningen ute i sverige och världen.
Ser verkligen fram emot Nyårsafton!!!

Tycker bara det är så synd om min lilla hund som mår hur kass som helst nu av alla raketer. Hon tittar sig omkring innan vi går ut och det är jättejobbigt för henne.
Hon ställer sig vid sängkanten och ryster som om hon fryser.....
Tycker dock att det går aningen bättre dag för dag, för hon vänjer sig väl med tiden.



Var rädd om dig!!!
Kram
Marie

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-29 10:52:02

Goa du :). Jag läser allt, hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela