Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

En vän...

Publicerad 2011-02-22 18:50:39 i Allmänt,



Det visar sig ju förr eller senare om den
som verkar vara din vän verkligen är det...

Ibland är det missförstånd som gör att man går skilda vägar
 ibland är det brist på respekt.
Ibland går man skilda vägar ett tag och ibland är det för all framtid.

Respekt tycker jag är något man visar alla i sin omgivning.
Sina barn, föräldrar, vänner, djur och hela sin omgivning.

Man tycker inte alltid lika ....
Jag har lärt mig sätta ner foten och säga ifrån,
men det passar inte alla.



Var rädd om dig!
Kram
Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela