Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Beslut

Publicerad 2011-07-17 15:47:18 i Allmänt,



Jag tog ett beslut i veckan och det visade sig vara fel beslut....
men eftersom jag inte berättade om det för någon i alla fall
inte berörd person, så spelar det ju ingen roll.

Min familj fick reda på det men dem fick också
reda på att jag ändrat mig.

Ibland leder olika händelser och beteende till att man
upptäcker olika saker hos andra människor.
Det var det som fick mig att ändra mitt beslut tillbaka igen.
Men som sagt, ingen skada är skedd då jag aldrig hann berätta om det.

Ibland är det bra att väga fram och tillbaka innan man berättar
 om sina beslut och funderingar, visar det sig...




Men som jag alltid brukar säga.....
Det blir som det är tänkt att det ska bli...


Var rädd om dig
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela