Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Missförstånd...

Publicerad 2011-11-21 11:27:16 i Allmänt,




Om någon säger något, skriver något eller gör på ett speciellt sätt som påverkar oss och våra känslor. Då måste vi ju fråga den personen vad han/hon menade, även om vi känner oss lite till besvär. För just till besvär känner man ju sig när man inte känner sig bekväm i situationen.

I mitt förra inlägg så lästes texten av en mycket fin väninna till mig.
Den texten var inte på något sätt ämnad till henne, men hon kunde sätta sig in i texten
och trodde kanske att den var skriven för eller mot henne.

Här ser vi så viktigt det är att man pratar med varandra och frågar om man tycker något känns märkligt.

För hur många missförstånd kan det inte bli annars.... och så olyckligt det skulle vara..... om man går och tror något som inte stämmer.

Nej vännen, det var absolut inte till dig!!!
Du tillhör en av mina allra närmsta vänner.
Min fina, fina vän!



Bamsekram
Marie

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-22 09:23:18

♥ ♥ ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela