Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Vänd dig framåt

Publicerad 2012-12-29 11:28:24 i Allmänt,

 
 
Det finns ingen anledning att titta tillbaka, mer än möjligtvis på sina minnen.
Det som är gjort och utfört är klart och kan aldrig göras ogjort!!!
Därmed menar jag inte att man inte ska be om ursäkt för något dåligt man gjort
utan jag menar att man aldrig ska grubbla och tänka. "OM jag gjort annorlunda"
för...
något fick dig att göra så som du gjorde och jag tror att det finns en mening med allt som sker. 
Vi lär oss av våra misstag och besvikelser.
 
Sen finns det ju tillfällen där man verkligen inte kan annat än att önska att man gjort på ett annat sätt, 
men som sagt....
Gjort är gjort och det går inte att skuva tillbaka tiden.
Därför får man istället försöka göra tiden framåt så bra som möjligt.
 
Sköt om dig
kram
Marie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela