Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Jobba med Oriflame

Publicerad 2013-01-24 17:52:44 i Allmänt,

 

 

Vill du jobba med Oriflame på heltid, halvtid eller som extrainkomst och bisyssla?  Vem vet, detta kanske du tycker är jätteskoj! Varför inte prova  

 


Det finns inga krav, uppsägningstider eller bindningstider utan du jobbar hur mycket eller hur lite du vill!! Du kan sluta när du vill och göra uppehåll när du vill.

 

Eftersom du får lön efter arbetsprestation så finns det inte heller några håll hakar :) 

 

 

 

Registrera dig här så skickar jag dig ett startkit med en massa fina erbjudanden :)

 


Vill du fråga något så kan du nå mig på mejl, telefon eller sms.

 

Varma Hälsningar

 

Marie Lind

 

[email protected]

 

0709-191970

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela