Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Livet är så kort. Jag vill vara lycklig och må bra!!!

Publicerad 2014-02-08 01:00:00 i Allmänt,

 
 
Livet är så kort. Jag vill vara lycklig och må bra!!!! 
 
För mig är viktigt att man gör något man tycker om. Jag har valt det roligaste arbetet man kan ha, det är jag övertygad om!!  Jag känner mig fri att göra vad dagen erbjuder. Det kallar jag Kvalité!!
 
Innan jag började med Oriflame så har jag nog aldrig någon gång varit så glad över att gå till jobbet. Det är klart att det någon gång tar emot även nu, men det är väldigt, väldigt sällan faktiskt.
 
Jag styr över min egen tid och får så otroligt mycket tillbaka genom möten och gemenskapen med tjejer och killar, i alla åldrar från hela Sverige. 
Jag har fått så många fantastiska vänner i Oriflame och dessa skulle jag verkligen inte vilja vara utan!!
 
Jag tycker att det är viktigt att ta hand om den tid vi har fått och att förvalta det väl!
Att göra det som är roligt, lönsamt och som ger en inspiration att vilja mer samt gemenskap är nog det jag värderar högst. Genom att jag styr över min egen tid så får jag också mycket fritid där jag kan göra annat som jag tycker är skoj.
 
Vill du också prova på och jobba med Oriflame tillsammans med mig? Jag finns här i så fall och hjälper, inspirerar och stöttar dig hela tiden. Just nu är det extra förmånligt att börja!!
 
Kontakta mig via telefon, mejl eller facebook, så hjälper jag dig att få ett konsulentnummer och ger dig all information du behöver som ny. Du kan också klicka här och lägga till dina adressuppgifter så skickar jag dig en katalog samt några utvalda prover.
Eller starta själv via webben och ange mitt konsulentnummer: 11305781 (sponsor) om du vill att jag ska vara din personliga kontakt. Då kommer också en katalog från mig :)
 
Jag har åkt iväg på minst två resor varje år sedan jag började med Oriflame. Resorna är priset i kampanjer som jag klarat genom att sälja eller hitta andra som vill sälja eller köpa från Oriflame.  
Det är inte heller vilka resor som helst, det lovar jag :) Hade jag själv åkt så hade jag definitivt inte bott så flott.
 
Det finns också en massa andra kampanjer och jag brukar också ha extrakampanjer för dem tjejer som tillhör min region.
 
Extra förmånligt just nu
Just nu i period 3 är det extra förmånligt att bli konsulent i Oriflame. Det finns väldigt bra välkomst- och startpaket för dig som blir ny konsulent. 
Du får Dubbla poäng om du vill satsa på en resa med Oriflame till Barcelona i höst.
 
Jag ska dit, vill du följa med??  
 
Vill du inte själv jobba extra med detta så vet du kanske någon som vill tjäna pengar och ha kul samtidigt? Hör av er till mig så ska jag berätta hur enkelt det är :) Från då du är 16 år så kan du börja. Tänk vilka fina extrapengar det kan bli!!

Här kan du se våra fina välkomstpaket, som man får ta del av som ny konsulent

 
Hör av dig till mig om du har frågor eller funderingar!
Varma Hälsningar
Marie 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela