Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Jag har bestämt mig...

Publicerad 2014-05-28 00:38:06 i Allmänt,

 
 
Jag har bestämt mig...
för att inte låta någon trampa på mig och jag är tacksam över min inre kraft och styrka att kunna förändra min väg genom livet och välja bort det som inte känns rätt.
 
Även om det känns skrämmande många gånger.....
och man måste erkänna att man måste släppa taget om det gamla för att något nytt ska börja gro....
Det känns som om man förlorar fotfästet....
och en del av sin identitet.
 
 
Men om man vågar släppa taget och lita på sin intuition och låta sig själv blomma ut till den person som man egentligen är.....
Då kommer snart nya dörrar att öppnas och ny styrka till livet att komma fram.
 
Jag har gjort det förr och kan göra det igen, och igen, och igen tills det känns att jag är på helt rätt väg
och jag omsluts av underbara kärleksfulla personer som verkligen är mina vänner
och bara vill mig väl, precis som jag också bara vill dem väl <3
Jag älskar kärleken till livet och vill behålla den känslan inom mig.
Lev livet och lev din dröm <3 
 
Kram
Marie Lind
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela