Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

I morgon

Publicerad 2011-12-18 23:11:08 i Allmänt,


I morgon blir en spännande dag.
Jag ska träffa min ena kusin för första gången i mitt liv.
Visst är livet lustigt ibland.
Andra bestämmer hur det ska vara när man är liten och man har inget eget val till hur livet ska bli.
Man får helt enkelt bara göra som dem vuxna bestämmer.
Men när man blir stor så verkar det som om livet ändå har försökt att föra oss samman.
Vi har bott i samma samhälle under flera år.
Jag har flyttat här ifrån flera gånger men ändå återkommit och fortfarande bor
vi i samma samhälle.
I alla fall den tjejen som jag ska träffa i morgon.
Jag var helt ovetande om mina kusiner när jag var liten och fram tills 25 års åldern.
Sen var vägarna inte helt raka så det blev inte att vi nådde varandra.
Nu har jag tagit modet till mig och skrivit till dem och
i morgon är det altså dax att möta den ena tjejen.

Har två kusiner till och ev. så träffar jag mellansystern i morgon också.
Jag måste se om tiden räcker till först innan jag bestämmer mig.
Vill ju inte heller stressa från det första mötet.



Var rädd om dig och ta hand om dig
Kram
Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela