Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Britt

Publicerad 2011-07-22 14:42:23 i Allmänt,







Britt,
 i går fick du din sista vila och jorden grät hela dagen lång.

 Änglarna fick en ny ängel till änglahimlen och jag är
övertygad om att du blir väl omhändertagen där ute.

Jag ville inte komma till kyrkan för jag känner mig
inte så familjär, men jag tänkte på dig hela dagen.

Hoppas du tyckte om färgen på blommorna.....

och att du hade många av dina vänner hos dig

Inte för att det hjälper dig tillbaka till livet...
och inte för att du kan läsa detta...

fast det vet vi ju inte..??..??


Rest In Peace!

*tårar*



Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela