Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

oj, oj, oj

Publicerad 2009-10-31 15:58:50 i Allmänt,




Det har inte gått så värst bra med spikmattan dem sista två kvällarna...
Det är därför som jag inte skrivit något:-(

När jag la mig i förrgår så började det springa så i mina armar
att jag inte kunde ligga kvar. Helt otroligt!!!
Det var ganska läskigt, faktiskt...

Men själv tror jag att det sätter igång så mycket
i kroppen att det kanske blev för mycket.

I går kväll provade jag igen och då gick det
bra en stund men sen fick jag avbryta.
Nästan samma känsla men något försvagad.

Det kan vara så att jag ska ta det i små, små omgångar och inte
ta i så som jag gjorde första gången. Min kropp kommer säkert
ihåg hur bra jag mådde dagen efter och kanske tar jag lite
längre perioder mellan. Men jag ska prova i kväll igen ändå
och bara lägga mig en liten stund.

Kanske ska jag prova nu på em istället...???



Var rädd om dig!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela