Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Vacklar...

Publicerad 2010-04-30 13:31:10 i Allmänt,



Blir ju aningen orolig då det står i Sydsvenskan med stora bokstäver att barnen
i Vellinge kommun mår dåligt pga mobbing...

Vet ju att det finns stora klasskillnader där och inte tillhör vi
dem som har många miljoner på banken. Kan vår flytt till Vellinge
kommun drabba barnen negativt?.... då vill vi ju inte flytta dit....
Känslan är splittrad och vi vet inte hur vi ska göra.

Mannen har en arbetskamrat vars dotter har fått byta skola
och numera går hon i Trelleborg pga mobbing mot henne.
Detta är ju fruktansvärt att offret ska flytta.
Pappan hade ringt upp föräldrarna till dessa barn som 
mobbat flickan och dem bara ryckte på axlarna....
Känns ju fruktansvärt.

Vill vi låta våra barn bli utsatta för det ....
då har vi kanske det bättre där vi bor...

Varför ska världen vara så här???



Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2010-04-30 15:33:12

Det har jag ju försökt att säga hela tiden.....;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela