Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Vänner...

Publicerad 2010-12-22 18:18:21 i Allmänt,

Till dem av mina vänner, som känns nära...

...du vet själv vad du känner.





Ett systerskap är vänskap
på en djupare nivå.
Ibland finns det ett släktband
– eller så har man mötts ändå.

Relationen till en vän
är nära och unik.
Hon känner dig så väl
och hon kan din historik.

Med en riktig vän är det lätt
att vara uppriktig och sann.
Man kan tala som man tänker
och man förstår varann.

Det känns alltid bra att ses
– så man vill gärna träffas mer…
För det finns så mycket gott
som vänskapen ger.



 
Jag har ingen syster,
men några riktiga vänner som jag gärna vill kalla systrar.


Tack för allt ni er mig, som berikar mitt liv!

Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela