Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Äntligen fredag

Publicerad 2010-05-14 16:52:01 i Allmänt,






Har varit en runda på Nova Lund och shoppat lite.
Det som var roligt var att barnen var med och vi gjorde detta tillsammans.
Lite in i sportbutiken och lite in i klädesbutiken,
sen en sväng in i spelbutiken och så skorna som man inte får glömma titta på:-)
Det var mest barnen som ville titta lite här och lite där, tycker jag.

Efter det så blev det en smothie och såååååå god den var.

Nu är vi hemma och helt slut....
Barnen orkar inte leka med kompisar och jag är ockå helt slut

Det var nämligen fler än vi som hade fått för sig att åka dit i dag:-)

Men i dag är det ju fredag och då får man lov att bara slappa
om man nu inte har något planerat och det har inte vi...
Vi ska äta gott och bara krypa upp i soffan och softa.



Var rädd om dig!!
Kram
Marie

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-05-19 19:16:38

Vad skönt det där lät ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela