Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Förändring...

Publicerad 2010-10-10 18:57:39 i Allmänt,


Ibland vet vi inte var vi är på väg...
Om det ändå fanns ett facit till allt,  
då hade vi sluppit att tänka och ta egna många gånger ganska jobbiga beslut.
Vårt liv vägleds av våra val.
Ibland vet vi inte om vi har valt rätt....
...det får tiden utvisa.


Jag tror att...

När förändringarnas vindar blåser ska man utan motstånd följa dem....
..det är den rätta vägen....
..är det rätt ska det vara lätt


Vissa gör allt för att skydda sig och andra ser nya möjligheter...
...det beror oftast på hur vi är som individer och hur vi mår just då man ställs inför det



"Man behöver inte vara Dalai Lama för att berätta för folk att livet handlar om förändringar"


"Sträva inte efter att förändra världen, utan välj att förändra dina tankar om världen"








Var rädda om varandra

Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela