Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Ännu en bekräftelse

Publicerad 2011-12-29 22:01:48 i Allmänt,




I dag fick jag ännu en bekräftelse på att jag är på rätt väg.

Mina trogna och fantastiska följeslagare
Fia och Carina startade detta "tillfrisknande" och nu jobbar jag på själv.

Jag känner och uppfattar mig själv som en snäll människa och tycker inte jag ska
behöva bli behandlad hur som helst.
Inte utan att jag sätter ner foten och säger till.
Några tycker att man ska vända andra kinden till, men det kan jag inte.
Det kryper i hela mig......då är det bättre att jag går min egen väg. Det har jag gjort förut...

I dag fick jag höra precis det jag behövde:-) av en helt ovetande person...

Skrivet aningen kryptiskt, men det behöver jag då jag inte vet exakt vem som läser min blogg.

Jag tror på Karma, det du ger ut kommer tillbaka till dig själv på ett eller annat sätt. 




Var rädd om dig!
Kram
Marie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela