Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Det gick bra

Publicerad 2011-12-20 13:50:05 i Allmänt,


Jag träffade först Jannice och det gick jättebra. Vi hade mycket att prata om och hon var så mjuk och fin som person. Det skiljer ganska många år mellan oss, men det kändes aldrig krystat.
Efter två timmar så föreslog jag att vi skulle åka hem till hennes syster och det gjorde vi.
Veronica är också en mysig tjej. Veronica är nog lite mer olik mig men även här hade vi mycket att prata om och det kändes som om vi känt varandra länge.
Vi kommer alla gånger hålla kontakten i framtiden och jag är så glad över att jag tog steget.

Har en kusin kvar att kontakta och har ringt henne flera gånger men hon är sällan hemma. Jannice och Veronica sa att jag var väldigt lik deras äldre syster.

Det känns lite lustigt... för samtidigt som jag har tre bröder så känns det lite som om jag har fått tre småsystrar.

En märklig känsla...




Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela