Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Lille julafton

Publicerad 2011-12-23 15:46:52 i Allmänt,




Såhär på lille julafton så pysslas det i vårt hus.
Det lagas köttbullar, fixas dem sista paketen, plockas undan och så ska vi sen invänta julen.

I år ska min pappa och Ann-Marie komma hit och svärmor kommer också.
Vi gör inte julen så stor längre.
Mannen blev smittad med maginfluensa av dottern för några år sedan och han fick
 besöka toalettet någon timma efter julbordet....
Då är det inte längre så "spännande" med just julmat.

Därför har vi hittat ett alternativ till just julmat.
Vi äter stek men har också lite tillbehör så det ändå blir julkänsla.

Var rädda om varandra och ta hand om dina nära och kära

Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela