Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Ett land i sorg...

Publicerad 2011-07-23 15:40:02 i Allmänt,


Vad är det som händer med människan?

Vad är det som händer när man inte känner obehag av att skada någon annan?

Hur kan man komma på en tanke att man ska placera ut en bomb i en stad?

Hur kan man gå och skjuta ner så många ungdomar?

Vad är det som inte fungerar i dessa individer?

Något måste vara fel... så fruktansvärt fel att jag inte hittar några ord för hur galet det är.

Jag gråter...

Hur känner dessa föräldrar sig nu, föräldrarna till en son som gör en sådan fruktansvärd sak?

Hur känner dem sig, dessa föräldrar vars barn och ungdomar blev hans offer?

Detta är inte klokt!!!



Var rädd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela