Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Hjälp

Publicerad 2011-11-26 18:40:59 i Allmänt,


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2157&artikel=2433155



Fick en sådan fantastisk fin hjälp och stöttning av en fantastisk vän i går.
Har det lite jobbigt med skolan just nu och dotterns dyslexi.

Tankarna snurrar runt och man tvivlar ibland på att man gör rätt.
Det är svårt att hitta rätt i ljungeln samt att stångas med skolan.
Har dock pratat med sjukvården i veckan och tog beslutet att jag behöver gå till rektorn på skolan
och kräva min dotters rättigheter. 
Träffade då en vän och fick mitt beslut bekräftat många gånger om.

Tack Paul för att jag fick prata med dig!


Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela