Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Vänner...

Publicerad 2011-10-05 22:31:31 i Allmänt,





Vänner får man inte, dem förtjänar man...



Ibland kan jag känna att jag inte riktigt begriper mig på vissa personer.

Det gör så ont när man upptäcker det och ändå så lär man sig inte...

... utan man går på den igen....

den där lätta....

... men det kommer kanske en dag då man lär sig.

Jag har bara så svårt för dem som inte kan hålla sig till sanningen..

vad vill man då uppnå...

att man är "bättre" än man är...

eller vill man stila för andra....

.. jag har ingen aning...

Jag vet bara inte hur jag ska avsluta den där "vänskapen"...

... men det löser sig nog på något sätt.



Var rädd om dig
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela