Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Flyga

Publicerad 2012-03-07 09:20:54 i Allmänt,

Flyga....:-S
Jag som är flygrädd ska ge mig upp i luften ALDELES ENSAM :-S hu...
Men det blir ännu en prövning som ska genomföras och dessutom ska det inte bara
genomföras en gång utan två...
Jag ska ju hem också :)
Ska till Stockholm och det ska bli skoj.
Men har man en rädsla, så tror jag det bästa sättet är att ge sig på den.
Min åsikt är att om man ska bli av med en rädsla, så måste man ge sig in i den.
Kanske inte bara en gång utan flera.
Jag har ju flygit massor med gånger nu, men jag gillar det inte....
inte en enda gång har jag gillat det.
Men jag har bestämt mig för att gilla det och då går det också bra.
(vilken övertalningsteknik ;-) )
Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela