Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Ledsen...

Publicerad 2013-08-05 22:05:00 i Allmänt,

 
 
Känner mig ledsen...
... känner mig orättvist behandlad.....
.... har aldrig varit älskad som ett barn borde bli....
kanske därför jag älskar mina barn så oerhört mycket....
Jag vet vad man behöver som barn för jag har ju saknat det...
Jag tror att det är därför som mina barn och jag har så fin kontakt och vi aldrig
någonsin kommer att skiljas åt på det viset som jag och mina föräldar gjort.
Var rädd om dina barn och ge dem kärlek, mera kärlek och mycket kärlek,
Man måste också komma ihåg hur det är att vara i barnens ålder, 
det gör man genom att minnas sin egen barndom och
att inte enbart banna dem när dem
gör något fel, utan
att finnas där
som en
vuxen
 
 
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela