Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Valborg

Publicerad 2009-04-30 23:16:15 i Allmänt,




I kväll var vi med goda vänner på 4H där dottern hjälpte till att leda hästar mm.
Där var massor med folk som vanligt.
Det som var annorlunda var att det för en gång skull var varmt i år.
Vi brukar stå och frysa och huttra nu i slutet av April,
men det har varit sommarvärme nu i flera dagar och det är ju underbart.
Det är bara att njuta och hoppas att sommaren inte tar slut innan augusti har börjat.
Tycker att det har varit så dem sista åren...
Sommaren har börjat tidigt och hösten kommer redan i augusti.

Förr om åren hade jag alltid min semester i augusti och då var det supervarmt,
men jag undrar hur det blir i år....

Hur som helst så mår jag toppen när det är varmt och solen skiner.
Det gör väl nästan de flesta förutom svarta hundar med tjock päls.

Många säger att det bästa med solen är skuggan och dem håller jag inte med.
Jag älskar solen!!!
Men man får smörja in sig nu i början om man ska vara länge i solen,
för den är stark mot våra vinterinstängda kroppar...

Ha nu en underbar valborgshelg  och njut av vädret och naturen!!!


Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela