Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Tiden räcker inte...

Publicerad 2009-07-31 21:33:44 i Allmänt,





Tiden räcker liksom inte till att göra allt man vill.
Känner ni igen det?

Som i går när vi var hos min "gamla" väninna och hennes
underbara familj, som jag inte sett på ett helt år... 
Tänk vad tiden går...ett helt år.
Ingen av oss förstod att det faktiskt har gått ett helt år.
Jo, det är klart att vi gjorde, men vi förstod inte att tiden gått så fort...
*fniss*

Men det var lika trevligt som vanligt och det bästa med Maria
är att det känns som om tiden har stått stilla, 
för vi har lika nära till varandra ändå
och kan prata precis som på den tiden när vi umgicks
mer eller mindre varje dag.

Tack Maria för att du är den du är!!!
och vilken tur att du har träffat din man
och fått två så fina barn.









Var rädd om dig!
Kram
Marie

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-07-31 22:20:13

Hej Min Vän !



Det känndes så skönt att det gick bra fast det var jobbigt och tårar kom men jag klara det och advokaten var toppen. Gick därifrån men en lättnad och hoppas nu att det går vägen med allt och att man slipper vänta så mkt.. Men det jobbigaste är ändå kvar men det får jag ta då. Ska kämpa med det med.



Tack för dina stöttande ord och tankar gumman..



KRAM <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-01 17:06:01

TÄVLING PÅ MIN BLOGG! :)

Start: 1 augusti

Slut: 5 augusti



Så här går det till:

Du anmäler din blogg genom att kommentera inlägget.

De 10 nominerade publiceras på bloggen,

sedan är det upp till era vänner och mina läsare att rösta fram en vinnare.



Vinnaren vinner en länkning i två månader!

Den som kommer tvåa vinner en länkning i 1 månad.

Enkelt va?

Seså, anmäl din blogg genom att kommentera din bloggadress på min blogg.

Lycka till! :-)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-02 13:40:50

Men söta du, TACK själv Marie. Är så glad att du finns, fast tiden går och vi inte ses så ofta längre är det som om tiden stått still när vi väl träffas, vi liksom bara fortsätter där vi lämnade sist, inga konstigheter, inget krystat.

1000 kramar till dig och nu får vi se till att vi håller löftet till Anton, inte låta det gå ett år tills vi ses nästa gång :-).



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela