Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Grannar...

Publicerad 2011-08-18 08:35:37 i Allmänt,






Vi har en granne som har full koll på oss och vårt liv...

Det märkliga är att han ofta kommenterar saker också, för att visa att han vet allt,
 tror han:-)

Tex.... att min svärmor röker mycket för hon ofta är ute och röker när hon är här....
Hur tidigt mannen går på jobb eller att han har varit ute tidigt på morgonen med hunden....
att min mamma och hennes man inte är här så ofta numera....
(Tänk om han visste vad dem gjort)

Hur orkar man bry sig på det viset?

Är hans eget liv så innehållslöst att andas liv blir så intressant och spännande?

Med tanke på att han är närmre 80 så borde han vara mer i sitt eget liv än i andras tycker jag.

Han har barn och barnbarn som han kan sköta om istället....

Nej, vill man slöprata så kan man ta upp något mer allmänt som väder eller världsläget, tycker jag....
Detta blir väldigt påträngande...




Var rädd om dig
Kram
Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela