Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Livet...

Publicerad 2011-03-11 17:29:56 i Allmänt,



Livet är skört blir vi påminda om då och då

Alltför unga människor försvinner rakt ut i det blå

Var rädda om varandra och se livet som en gåva

Ta hand om dig..... det får du mig lova

Uppskatta varandra och tala om det för dina kära

Helt plötsligt är det försent och då finns det inga nära

Skrivet av mig <3



Detta rör inte oss så nära,
men jag blev väldigt berörd eftesom det rör
en av mina barns kompisars mamma som har gått vidare
och inte finns där för sina älskade barn
längre....

Vilken katastrof....

Var rädd om dig
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela