Lindblomma

Jag bloggar om mina tankar, funderingar och vad som förgyller mina dagar.

Boston Maraton

Publicerad 2013-04-16 19:46:08 i Allmänt,

 
Boston Maraton........
Jag blir så ledsen..... :'(
 
Dem som gör sådant är onda och inget annat än ONDA.
Vad hade dessa tränande kvinnor och män gjort för ont?
Vad hade deras anhöriga och andra som är intresserade av sport gjort för ont...
man gråter...
när man förstår att det är på riktigt......
;'(
 
Ondskan gör sig påmind varje dag i olika former.
Vi testas hela tiden om vi kan behålla ljuset.
Jag önskar att de vilsna själar som går i ondskans spår finner meningen med livet
och återfår kärleken i sina hjärtan ♥ ♥ ♥
 
Var rädda om varandra!
Kram
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela